czwartek, 4 marca 2010

Łachowe MENU

A niech Wam już ślina cieknie :)

1 komentarz:

  1. witajcie,pierwszy raz byłam na takiej imprezie i jeśli pozwolicie dwie uwagi. Po pierwsze nie ma jasno określonych zasad - tzn albo wszyscy przychodzą i rzucają "Łachy" albo się wymieniają sztuka za sztukę. Przyniosłam 3 wielkie torby ikei - ponieważ jako nieliczna przyniosłam oprócz swoich "Łachów" ibranka dla dzieci i zabawki - wszystko uprane, poprasowane. rzuciłam na kupę i ... po kilkunastu minutach okazało się, że w kącikach stoją dziewczyny, które wszystko trzymają w torbach i wymiana jest na innych zasadach - a ja już nie miałam nic do oddania ;-( więc proponowano mi zakup - a czy to o to chodzi? chyba nieee.... druga sprawa dotyczy samych Gości - czekałam około 15 minut na męża i uwierzcie przez te kilkanaście minut 2 osoby wychodzące oddały swoje bilety wchodzącym - a co najlepsze 3 inne osoby sprzedały - po cenie promocyjnej - jedyne 3 złote... hello ! czy te 5 zł za lokal i możliwość takiej zabawy to naprawdę tak wiele?.... czekam na Wasze opinie. Dodam tylko, że akcja jest super i ja również jestem zadowolona - choć te dwie rzeczy nie do końca były okey .... Marina

    OdpowiedzUsuń